Najlepsza herbata

Ostatnio moją ulubioną herbatą jest Twinings Pure White - biała odmiana. Jak dla mnie jest to zdecydowanie łagodniejsza forma zielonej herbaty, nawet może bardziej szlachetna.

Herbatę najlepiej pić z wody przepuszczonej przez filtr do wody.
Ogólnie Twinings robi dobrą jakościowo herbatę, bo jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłam. A takie Irvingi, Teekanne, Liptony czy inne reklamowane cuda, czasem są kompletnym nieporozumieniem. Pamiętam kiedyś jakąś zieloną herbatę, chyba o aromacie brzoskwini czy mango, która po zalaniu wrzątkiem zaczęła śmierdzieć rybą. Tak, tak dokładnie rybi smrodek unosił się z kubka.

Po takiej akcji, chyba od razu przerzuciłam się na angielską firmę produkującą herbaty.

BTW... ja nie wyobrażam sobie już picia herbaty, wody, kawy i robienia zupy wodą z kranu. To znaczy robię te wszystkie rzeczy wodą z kranu ALE nie taką bezpośrednio z niego zaczerpniętą. Wszystko filtruję w dzbanku z filtrem do wody. Woda z niego jest o wiele lepsza! Do wyboru macie britę albo dafi - tu więcej na ten temat https://frushi.pl/dzbanek-filtrujacy-wode/. Po prostu zobaczcie różnicę po swoim czajniku elektrycznym, który zamiast kamienia na dnie będzie czysty.

Komentarze